Mikor kapom kézhez a rendelésem és milyen szállítási költségek merülhetnek fel?
A kifizetett rendeléseket automatikusan küldi rendszerünk a megadott email címre. Kérjük minden esetben győződjön meg , hogy az email cím helyes legyen.
A megrendelt terméknek szállítási , online tranzakciós díja nincs.
Milyen fizetési lehetőségeim vannak?
A fizetési folyamat során a mollie rendszerében tud fizetni. A mollie rendszere támogatja a világ összes vezető hitelkártya màrkáját. Jelenleg a következőeket támogatja: Visa, Mastercard, American Express, Cartes Bancaires, CartaSi.
Visszatérítési szabályzat
Minden visszaküldésnek jóváhagyottnak kell lennie. Kérjük minden esetben vegye fel velünk a kapcsolatot a 06307367004es telefonszámon vagy az info@g1kartcenter.hu email címen és munkatársunk készségesen segít eligazítani Önt a termék legegyszerűbb visszaküldésének módjáról.
A fel nem használt futamjegyeket a vásárlástól számított 30napon belül lehet visszaküldeni. Csak a teljes mértékben fel nem használt jegyeket áll módunkban visszavenni. Részben felhasznált jegyet nem áll módunkban visszavenni.
Pénzvisszatérítési eljárás
Miután a vásárlás dátumától számított 30 napon belül visszaküldte a termékeket, e-mailben értesítjük Önt, hogy a visszaküldött termékeket megkaptuk. A visszatérítés jóváhagyásáról vagy elutasításáról is értesítjük 5 munkanapon belül. Ha jóváhagyják, visszatérítését feldolgozzuk, és 30 naptári napon belül banki átutalással visszaküldjük.
VÁLTOZÁSOK SZÁLLÍTÁSI ÉS VISSZATÉRÉSI SZABÁLYZATAINKBAN
Abban az esetben amennyiben megváltoztatjuk Szállítási és Visszaküldési szabályzatunkat, a változtatásokat ezen az oldalon közzétesszük ügyfeleink részére.
KAPCSOLAT
Ha bármilyen kérdése van jelen Szállítási és Visszaküldési Szabályzattal kapcsolatban, bármikor felveheti velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeken:
http://www.g1kartcenter.hu/elerhetoseg/